Bebeğim 8 aylık babası eline veriyor bakkal çikolatası falan bebekte yiyo dişleri var yapma diyorum zararlı şekerleri şeylere alıştırma yok anlamiyo büyük çocuğada aynı şeyleri yaptı hatta 7 aylıkken az bişey cola içirdi neymiş o içerken bakmış canı çekmesinmiş şimdi o çocuk 5 yaşında hiç yemek yemez anca abur cubur 15 kilo şimdi yemek yemiyo diye soyleniyo ama kendisi böle alistirdi küçüğü de o şekil yapcak anlamiyo kafasi