seyma190623 bende bexserodan çok korkuyordum ama ilk dozu beklediğim kadar ağır geçmedi biraz ateş yaptı ama zaten calpole aşıdan önce başladığımız ve bunun sonrasında her 37.3 görür görmez calpol verdiğim için sorun olmadı doktorlar sadece bexseroda öncesinde calpol öneriyor. Bunun dışında en çok zorlayan kesinlikle bacağının ağrımasıydı her bacağını kendine çektiğinde ağladı kuzum o da 2-3 gün içinde geçti elhamdülillah normalde huyu nasıl bebeğinizin bilmiyorum ama benimki zaten uyku sorunu yaşıyor hep aşıda da aynı şekilde uyku gerilemesi ve kucakta uyuma isteği oldu her zamanki gibi… rotanın ilk dozu 3. Aya girmeden yapılmalıydı ama 15. Haftayı geçtiyseniz rotayı kaçırdnız.
Dipnot: Bexseroda ateşi olmasada bacağı ağrıdığı için calpol verdiğim oldu bebeğim ağrıdan inliyordu öyle rahatlamıştı.