Canlarım merhaba. 20 aylık bir oğlum var bana çok bağlı daha önce kimsede kalmadı desteksiz büyüttüm 19 gün sonra kardeşi olacak ve çok üzgünüm ne ile karşılacagımı bilmiyorum onu nasıl bırakıp doğuma gideceğim akıl verin lütfen her geçen gün daha da daralıyorum 🥹