Herkse merhaba . Doğum yapalı 8 ay oldu ben ilk adetimi 4 ay sonra oldum ama çok az geldi günlük ped kullanacak kadar somrasında hala daha olmadım. Doğumdan sonra poliskistik over da çıktı. Birde tiroitim yükselmiş bunlardan dolayı adet gecikmesi olabilirmiş adet söktürücü hap verdi yeni bitirdim bakalım olacak mı. Böyle bi sorun yaşayan var mı .