Arkadaşlar çok korkuyorum öncelikle,dışarı çıkınca kuru kalır bezi sabah geç uyandığımızdan dolayı bezini takip edemiyorum olmuş oluyor bu aralar. Süreli eli bezinin orda rahatsız mı oluyor anlamıyorum kendim bile hazır değilim aslında 🥲😅ama yakınlarım çok baskılıyor onları dinlemem zaten de acaba geldi mi vakti diyorum sizler ne zaman başladınız asıl önemlisi basıl başlayacağız nasıl yapcaz ay çok tıslıyorum bilgi istiyorum rüya herşeyi herşeyi söyleyin regl dönemime hirince başlayacağım inşallah idrar değdi namaz olmaz dersim olmasın diye