kilicccc Merhaba bebeğim 11.5 aylık ve hiç kelimesi yok bizim gibi olan var mı aranızda ya da tavsiyeleriniz varsa alırım? Sizler nasıl desteklediniz?
GezginPaNDa kilicccc 11.5 aylık daha çok küçük acele etmeyin ama destekleyebilirsiniz Bol bol konuşun, insanlarla sürekli iletişim halinde olması çok önemli sürekli konuşun her şeyi anlatın ona
arzutuana kilicccc daha küçük annesi ama bol bol kitaplar alıp kitaplar ile öğretmek daha çok konuşmasını sağlıyor belirli zaman sonra hem hayvanları sayıları renkleri öğrenmiş hemde bunları söylemiş oluyor ☺️konuşturan kitap var yükselen zekanın tavsiye ederim onu ve onun kitaplarını 🌸
GezginPaNDa kilicccc oğlumu pandemi döneminde doğurdum 2 yaşına kadar kimseyi görmedi ama ben bütün gün onunla konuştum bir süre sonra artık konuşacak konu bulmakta zorlanıyordum , her şeyi ama her şeyi Ona anlattım çok faydası oldu.
ebrukaracacan kilicccc İstanbul daysanız İsadem İbb kadına gidip anne çocuk grupları var ücretsiz sosyalleşmek dil gelişimine katkı sağlar
momeymen kilicccc ben de tek büyüttüm. Aynı kaygıları yaşıyordum. Şu an asla susmuyor. Hatta demin kafam çok şişti az sussa filan dedim anneme. Hiç kendinizi üzmeyin
sengul34 kilicccc yani biz şu şekilde ilerliyoruz mesela kuş uçuyor bu tarz tavşanın elinde ne var havuç gibi evet kelimesi var insallh sizdede olur ondan daha çok etkileniyor
kilicccc sengul34 evet evet ben de böyle konuşuyorum. Teşekkür ederim inşallah bekliyorum hayırlısıyla 🫠
kilicccc Robinim 1 yaş kontrolünde 3 kelime olması gerekiyormuş size de söyleyip yönlendirme yaptılar mı?
sengul34 kilicccc kilicccc bence 1 yas diye kayıtlamamalqrk lazim bazi cocuk anlar ama konsumal istemez zamanla
Robinim kilicccc biz her götürdüğümüzde bi sıkıntı yok düzelir felan diyordu doktorumuz annemin taziyesi oldu köyde mecbur oğlumu da götürsüm nasıl götürdüm baktım konuşmaya başladı o da sürekli çocukların içindeydi çok hızlı öğrendi
kilicccc sengul34 bu olabilir çünkü başka şeylerde de beni anladığını hissediyorum ama istemediği için reaksiyon vermediğini düşünüyorum
Elif337798 Ben konuşurdum şarkı söylerdim kitap okurdum masal anlatırdım müzik dinlerdik bizimde konuşmakta sorunumuz oldı tek baktım zor ama bir anda açılıyor dilleri ilk kızım bir yaşında geçti anne dediğinde Baba mama falan diyormı
sengul34 kilicccc elbette bazı çocuk geç konuşuyor yani inşallah bir anne olarak da bir düşünüyorsunuz konuşur benimki abisi çok etkiliyor bazı çocuk anneden almaz babadan alirr mesela eşim eyvah diyor maşallah diyeyim bir kere eyvah dedi zor bir kelime ama ben ne kadar söylesem de yüzume bakiyor😀😀😅😅