Bebeğim 1,5 aylıkken bronşit olmuştu hastaneye yattık bu sebebten dolayı şuan 5 aylık ve 2 haftadır tekrardan hasta oldu hava ve iğne tedavisi görüyoruz sma sarımsak yutma diye birşey gördüm doğru mu acaba sormak istedim aranızda böyle birşey yapıp çoçugu düzelen oldu mu emziren anne sarımsak yutunca bebek iyileşiyormuş