nurgulkayra 15 aylık oğlum sıralama yapıyor. Tek elinden tuttuğumda yürüyor. Fakat elini bıraktığım anda kendisini dizlerinin üzerine atıp o şekilde yürümeye devam ediyor. Ne zaman yürür diye düşünmekten çok yoruldum .
tugcedefne5561 nurgulkayra Benim kızımda 13 aylık ayaklarının üstüne bile basmıyor oturuyor hemen tutunup kalkmıyor da bende aynı durumdayım yoruldum düşünmekten
gamze28y nurgulkayra oğlum 17 ayında yurudu elını bırakınca koltuktan koltuga bıle gecıyodu ama tam bagımsız 17 ayda basladı endısenlenmeyın bazı cocuklar cok temkinli oluyor ondan olabilir bı anda yuruyolar inannın ki dusmeyecegıne emın olmayı beklıyolar 😅🤭
ogretmenanne2024 nurgulkayra kızım 17 ay 15 günlükken yürüdü gerçekten zor süreç ama ne zaman hazır olurlarsa o zaman yürüyorlar
nurgulkayra tugcedefne5561 Benim ki de daha yeni yeni basmaya başladı işte. Etrafımda ki bütün yaşıtları yürüyor ister istemez etkileniyorum
Mammamiaa_ nurgulkayra kızım 16 ayına birkaç gün kala yani daha 12 gündür neredeyse. Tam bağımsız yürüyor onun dışında heryere tutunarak giderdi. Zaten yaramazdı dert etmiyordum . Şimdi yatağın tepesinden sandalye üstlerinden indirmeye çalışıyorum hiç yormayın kendinizi 🤣