fgdt34 kızım 3.5 yaşında bazen küpe takmak istiyor anlatıyorum gidicez ufacık iğne yapılacak takacaksın diye iğneyi duyunca istemiyo, daha küçükken yaptırmak lazımmış ama onda da çekiştirme kulağını yırtma riski var deliksiz takılan sıkıştırılabilir küpe aldım ama kendim bile takınca acıtıyo gibi geldi , kızıma sen ne zaman yaptıralım dersen o zaman gider yaptırırız dedim ona bıraktım bu kararı illa takmak zorunda değiliz gibi geliyo