Başlığa ne yazacağımı bilemedim hanımlar bi şey sormak istiyorum😌 bebeğim 15 aylık dün menenjit aşısı olduk huysuzluk ve biraz ateş yaptı calpol ile devam ettik. Bugünde 37.3 civarı ateş yaptı calpolle düşüyordu. Vücudunda sıcaklık vardı yüzünde falan yoktu. Gecede haliyle çok uyandı huysuzdu. üst köpek dişleride şiş gibi. Akşam hapşırık ve burun akıntısı yaptı gibi ama ağladığı için mi akıyor anlamadım. Uyuttuktan yarım saat sonra kıyameti kopardı ağlarken, ateşini kontrol ettim 37 falandı. Zor sakinleştirdik ve tekrar uyutmaya çalışıyorum. calpol verdim. Dişten mi aşıdan mı yoksa hasta mı oluyor anlamadım. Sizce dişte olabilir mi bu krizin sebebi? Daha 1 ay oldu olmadı hasta olmuştu zaten tekrar hasta mı olacak ne yapacak tüh😔 Dolven de verebilir miyim?