Önlem dediğiniz nedir ki?Kapıya üç beş polis,jandarma dikerek olmaz bu işler!Bunlar göstermelik sadece, köklü çözümler lazım artık.İki gün bekleyip ortadan kaybolacaklarsa hiç zahmet etmesinler!Ayrıca önlem alınması,güvenliğin sağlanması için bu tür şeylerin yaşanması mi gerekiyordu?😔