Kızlar çocuğuma D vitamini yazmıştı doktor bende ocean kullanmak istiyorum devletinkini yazmayın hocam dedim 1000mg günde 3 fıs o zaman dedi, eşim eczaneden alırken eczanede çalışan kız bu vitamin çocuklar için değil demiş, eşimde biz bebekken de kullanıyorduk demiş, kız da 3 fıs çok abi yaşına göre 1 veya 2 fıs verin demiş, kafama takıldı siz ne kadar veriyorsunuz? Bir de oceanın D vitaminini kullandıktan 10 dk sonra falan çocuğumun karnı ağrıyor normal mi?