minigim1105 ürünü seni yönlendirdiği bilgilere göre yüklüyorsun. Daha sonra alıcı çıkar da bir yeni siparişin var bildirimi gelirse 3 gün içinde kargo kodu oluşturuyorsun. Ürünü paketleyip kargo kodunu da telefondan ekran alıp(olurda internetin yoksa diye yazdım bunu) hangi kargo şirketinin kodunu aldıysan onun şubesine gidip orda yetkiliye veriyorsun. Zaten soruyor dolaptan mı göndereceksiniz diye evet dediğin anda oradaki memura kargo kodunu söylediğinde alıcının bütün bilgileri ekrana düşüyor paketi alıp kargo poşetine koyuyorlar. Çok basit. Ama eskiye göre çok fazla kesinti yapıyor dolap. Buna dikkat et.