betulggd surprizbebe iki çocukla arabaya sığmak çok zor bizde iki çocuk olsa eşim muhtemelen vito falan alırdı ☺️
asilazmazbalkokmaz surprizbebe Kayınımda Tesla vardı ama sattı. Şarj olayı tatmin etmedi onu. Uzun yolda benzinlikte iki dakika doldurup çık gibi olmuyor demişti. Şehir içinde de şarj istasyonlarına gitmek lazım eğer istasyon alanınız yoksa. O, ben saatlerimi araba şarjına veremem klasikten şaşmamak lazım falan demişti. Parçasını bulmak vs. ayrı sorun birde elektrikli olunca daha çok arıza çıkaracak opsiyon var pek mantıklı değilmiş
surprizbebe asilazmazbalkokmaz evet hele de bayram seyran oldu mı uzun kuyruklar oluyo şehirlerarası yolda. Akıl işi değil ya
asilazmazbalkokmaz surprizbebe Aynen. Birde köye falan gidildiğinde de uzun yolu geçtim şarj yine çok sıkıntı. Köyde nerede edeceksin dalan dert yani.
kronikyorgun Taigo kullanıyoruz tiguana göre daha uygun olduğu için aldık 1,5 senedir kullanıyoruz çok çok memnunuz bizim eski arabamız fluence idi, bagaj anlamında hiç sıkıntı yaşamadık taigonun da bagajı gayet geniş