asilazmazbalkokmaz surprizbebe Suv araçları çok seviyorum ama bizimki maalesef suv değil. Bekarken kendi aracım Audi Q3’tü. Çok severek kullanıyordum. 🥹 Tiguan, Mercedes GLA, Hyundai Tucson, Peugeot 3008 beğendiğim modellerden. 🙂
surprizbebe asilazmazbalkokmaz sizin beğendikleriniz benim de favorim. Hackback kullandık sedan kullandık ve çok memnunduk. Bi de suv deneyimlemek istiyorum.
surprizbebe rachelgreen_ eşim de onu çok söylüyor çok beğeniyor. Bütçemizi aşmak istemiyoruz ücretsiz izindeyim. Kredi iyiymiş ama bizi sıkıştırır borca girmek istemeyiz😊 hibritte hep benzinde gidiyormuş ama dimi uzun yolda
surprizbebe hamcokelek33 Egea cross da küçük ya. Ben biraz yüksek olsun istiyorum. Sedan şimdiki arabamız
asilazmazbalkokmaz surprizbebe Suv mükemmel bir araba. Bence tam bir aile arabası modeli. Ama eşim sedan Mercedes bağımlısı maaleseff 🥲
seros3535 hamcokelek33 Ben Clio kullanıyorum ufak evet ama herşey rahat rahat sığıyor ikinci araç olarak bizde suv modellere bakıyoruz 😊
fatma_kuzey surprizbebe küçük bir suv ama bagajı falan çok çok iyi geçen sene haziranda aldık taigo bizimki orta paket style olarak geçiyor ama çokk memnunuz ben de kullanıyorum küçük bulmazsanız incelemenizi öneririm ☺️
Tutaste_ surprizbebe bütçenizi bilmiyorum ama Skoda kodiaq Toyota CHR favori arabalarım ben araba delisiyim ve motor karanlıkta göster anlarım marka model fkfk
asilazmazbalkokmaz surprizbebe Pahalı bir bağımlılık 😹 Babamda hep Almandan şaşmayacaksın arabada derdi.
surprizbebe asilazmazbalkokmaz benim babam da öyle. Golf ile mini cooper a vurmuştu kafa kafaya. Golfün tampon düşerken cooper perte çıkmıştı 🫣 adamlar yapmış😄
suheyliii surprizbebe kıa yeni sportage peugeot 3008 Bide ben hundai bayonu beğeniyorum ama araştırmama göre kıa yeni sportage daha iyi kaliteli