Arkadaşlar selamlar,
Benim burnumun sol tarafında kemik eğriliği var, nefes alıp vermekte zorlanıyorum, uyurken de sırt üstü yattığımda horlamama neden oluyor. Daha önce kbb ye gittiğimde bahsettiler ameliyat olman lazım denildi. En son özellikle bu konu hakkında doktora gittiğimde, burnunun ön kısmında sorun var açık ameliyat olman lazım estetik yapılması gerekiyor vs vs dedi kendi özel yerinin kartını verdi. Doktrou yargılamak vs değil niyetim ama sanki özellikle yaptı ve içime sinmedi bir devlete gitsemmi diyorum. Sizler ne düşünürsünüz. İstanbuldayım Avrupa yakasında devlette ücretaiz yapılır mı estetik zaten istemiyorum sorunum çözülsün. Memnun kalan var mı? Devlet hastanesi çünkü. Düşündürüyor.