prenseskus 100 ml yeşil jel olan memnun musunuz özelikle fondöten pütür pütür duruyor yada sonrası kusma oluyor hepsinde oluyor Güzel temizliyor ve ise yarıyor yazmışlar yorumda acaba kullanan lar varmı