Minikkalbinannesi merhaba ben kızıma tüm aşıları yaptırdım özel olan ama menenjıt 2. Dozu yaptıramadım o ara sehır degısıklıgı yapmıştık ve unuttuk sonrada erteledım . Şu an 4.5 yaşında sızce hala ıkıncı doz yapılabılır mı ? Küçük bebegım de var ona yaptırırken kızıma da yaptırmayı düşünüyorum ıkıncısını ama sorun şu kı hangısını yaptırdığımı da unuttum ıkı cesıdı var ya 😟