mylifes_myrules 4 ay önce doğum yaptım 40 bittikten sonra adet gördüm her ay dün oldum ve çok yoğun bir şekilde ve parça parça et gibi geliyor öyle böyle değil, geçen aylarda öyle olmazdı hiç neden bu sefer böyle oldu acaba ya korktum
defnekusum_ mylifes_myrules Dediğiniz parça parça et gelmesi şeklinde benim 37. Günümde başlamıştı yoğun kanama ile beraber içeride pıhtı alanı oluşmuş diyip apar topar kürtaja aldılar bir gecede 7 tane ped değiştirmiştim o kadar yoğundu böyle bir durumunuz varsa beklemeden kadın doğuma gidin
mylifes_myrules cilginhatun2 ya doğumdan sonra bile bu kadar kanamam olmadı,ve parça parça etler düşüyor çok
mylifes_myrules defnekusum_ bende nette baktım da pıhtılaşma olabilir dedi, kürtaj zor muydu nasıl oluyor ben çok korkuyorum
defnekusum_ mylifes_myrules Bir zorluğu yok anestezi veriyorlar ben de sadece gün boyu süren sersemlik oldu
mylifes_myrules defnekusum_ gidemedim,bebeğimin 4 ay aşısı vardı onla ilgilendim bu hafta randevu alır giderim