9,5 aylık bebeğim. Emeklemeye başladığından beri 8. Aydan itibaren beşikte ayakta duruyor. Atak haftasıdır vs dedim ama yok gittikçe süresi artıyor. Bugün 1,5 saat uyumasını bekledim. Yatırıyorum 1 sn sonra kalkıyor. Yatırmıyorum sınırsız durmaya devam ediyor. Ağlamıyor, duvara elini sürtüyor oyun oynuyor. Ama uyumuyor. 8 saattir uykusuz öylece duruyor