Kartanesi26_ ay niye hastalansın ki. Benim eltim ikiz bebeklerinin birini emzirdi diğeri meme reddi yaptı emmedi hiç. Anne sütü alan cılız ve sürekli hasta, mamayla büyüyen tam tersi hem yapılı hemde hiç hastalanmıyor bağışıklığı güçlü. Hastalanmanın sütle falan alakası yok. Sadece sütüyle besleyen bir arkadaşım var ek gıda ve meme alıyor bebeği 15 aylık ama 4-5 aydır diş çıkarması durmuş vitamin düşüklüğü yüzünden. Burada hiç emzirememiş bir sürü anne var gayet sağlıklı bebekleri