lamiakus 2.5 yaş kızım ateşlendi kanda enfeksiyon vsrdı antibiyotik iğne kullandık. dün bitti iğne. bugün 6 kere kaka yaptı su gibi değil püre kıvamında az az . normalmi antibiyotikten sonra
gg3848 lamiakus çok normal antibiyotikten sonra bir süre benim kızımda da bu sorunu yaşıyoruz sonra kendiliğinden geçiyor doktorumuz normal demişti
hamcokelek33 lamiakus geçen ay benim oğlum da kullandı 5 gün. O da günde 5-6 kez yaptı kakasını hep. Doktorumuz kaleidon damla verdi probiyotik. Mutlaka kullanın
lamiakus cilginhatun2 2 gün önce bitti antibiyotik bugün 7 kere yaptı. daha önce bu kadar antibiyotik almadıda endişelendim
lamiakus cilginhatun2 yok o kadar yemiyor malesef bide antibiyotikten sonra böyle oldu belki tam ileşmedi ondanda olabilir