yagiiz limonlulolipop gündüz 2.5 3 saatte bir uyuyor gece 2 saatte bir uyanıyor bazen saat başı yoruldum gerçekten sizin gece nasıl. Ayrıca uykuya geçişleri yarım saatten önce olmuyor hamakta sallayarak uyutuyorum ben
dmlhr2018 2-2.5 saat aralıklarında uyutuyorum. Günde 3 kez genelde, kısa kısa uyursa 4 ü de bulduğu oluyor
annehalleri dmlhr2018 +1 aynı bazen üç dört saat uyanık kaldığı oluyor düzeni bozuluyor dışarı çıkınca oda yoksa 2 saatte bir günde üç şekerleme ile dört uyku bazen değişiyor gün gün
limonlulolipop annehalleri En son uykusunu kaçta yaptırıyorsunuz? Ben şuan 8 i geçiyor hale uyutamadım
annehalleri limonlulolipop gece uykusu mu yirmi dk oldu yatalı .7.30 8.00 de uyutuyorum bazen dokuz oluyor .
limonlulolipop annehalleri Ben çok zor uyutuyorum ya pes ettim şuan kucağımda. Bundan önce ki uykusuna 18:00 da yatırdım 19:00 da kalktı aradı kısa diye mi uyumuyor
nly0635 annehalleri 20.00 çok erken değil mi yani o saatte uyuyorsa sabah kaçta kalkıyor ? Birde gündüz toplam kaç saat uyuması gerekiyor benim kızım 2 saatte bir 2 saat uyuyo bizde de durum aynı gece 3 saatte bir uyanıyor
zhrdr limonlulolipop tabi ki canım 6dan sonra uyku yaptırma. Son uykusundan 16:30da uyandı diyelim 19:30da uyut. Yani son uykusundan 2.30-3 saat sonra uyut.
annehalleri limonlulolipop 18.00 dan sonra Yatırma oyala gece uykusuna kaçta yatıyorsun bilmiyorum ama 19.00 de uyanıp kaçta uyucak tekrar en az 21.00 olur
limonlulolipop zhrdr Dün 9 da ancak uyutabildim, bugün dediğiniz gibi uyguluycam. Desteksiz mi uyutuyorsunuz yada eğitime başladınız mı?
limonlulolipop annehalleri Ben gün içinde çok yorulduğum için bir an önce yedi 7:30 gibi uyusun istiyorum ama sanırım uyku saatlerini düzene sokamadım bir türlü
limonlulolipop yagiiz Benim bebe gündüzleri yatırdığımda yarım saat uyuyor akşamları da sık uyanıyor, sanırım gündüz çok yorulduğu için. Desteksiz uykuya da halen geçemedik sadece o yorulmuyor ben de yoruluyorum
annehalleri Sabah altı yada yedide kalkıyor .geç uyuyunca çok huzursuzluk yağıyordu durmuyordu hiç zaten mızmız bir bebek
zhrdr limonlulolipop eğitime başladım ama uyum sağlayamadık yarım bıraktık malesef yine de gelişmeler oldu eski desteğe dönmemeye çalışıyorum. Kendimizi hazır hissedince tekrar devam edeceğiz inşallah 🥰
limonlulolipop zhrdr Nasıl eğitim veriyorsunuz peki? Benim bebiş çıldırıyor sallamadan uyutmaya kalksam yer gök inliyor🤣 biraz agresifcik benim oğlum🥰
zhrdr limonlulolipop inanın benimki gibi olamaz😄 hala ağlıyor gerçi ben ayakta sallayınca da ağlıyordu benimkinin uykuyla alakalı problemleri var sanırım