bburcuyavuzz Oğlum 31 haftalık doğdu şu an 4 aylık olucak kaçıncı ayda ek gıdaya geçtiniz veya geçilmesi gerekiyor
twinmom5450 bburcuyavuzz 34 haftalık doğdu ikizlerim biz 4.5 aylık başladık düzeltilmiş değil ama doğdukları günden itibaren 4.5 ayda elma armut havuç suyu 10 mil kadar verdik tatma açısından 1 ay kadar böyle gittik evirip çevirip sonra ki ay pirinç unu muhallebili yaptık yoğurt verdik
eminesk mervebrs merhaba bebeklerimiz doğum tarihi ve haftaları çok benzer o yüzden size sormak istedim bebeğiniz dönüyor ve oyuncaklara uzanıyor mu
bozdemirgizem Bizim doktorumuz düzeltilmiş 6 ayda başlamak gerektiğini söyledi bekliyoruz bizde henüz başlamadık
bburcuyavuzz Ben 5 buçuk 6 . Ayda başlamak istiyorum doktorlar 7 veya 8 ayda başla derler sonuçta normal şekilde doğan bebekler 4 buçuk ayda başlıyorlar 6. Ayı beklemiyorlar
mervebrs eminesk suan dönmüyor ama oyuncaklara uzanip elinde tutup salliyor doktor kontrolümüzde bu ay başlar dönmeye dedi. 35 hafta doğduk kasım doğumluyuz ben dönmesi icin çalıştıriyorum hergün ama pek istekli degil suan