Bebeğim 40 günlük. Yavrum uykuda bile kıvranıp ağlayarak uyanıyor sinirle meme emiyor. Sab simplex kullandık iyice kötüleşti. Nursey harveys kullanıyoruz ama yine uykularında gaz sancıları akşamları devam ediyor. Günde 4 kez onar damla vermeme rağmen. Şimdi doktor aguline önerdi 6 saatte bir 1 çay kaşığı şeklinde. Çocuğa 2 kez verdik çıldırdı daha çok kıvranıyor ağlıyor durmuyor. Doktor biraz sabırlı olmamız gerektiğini söyledi bu şurubu kullanan var mı böyle etkisi olan bir şey mi