Berfin4720 Allah yardımcın olsun. 6 nisandan bizde emzirmeyi sonlandırdık öldüm öldüm dirildim çare yok ağrıya sızıya. Ama sabret 4. Günden sonra rahatlamaya başlayacaksın bol bol ılık duş al ve göğüsünü sağar gibi değilde kendine bastırarak birazcık sütü akıtmaya, hatta şiş olan kısma baskı yaparak boşaltmaya çalışırsan rahatlarsın