oztsimge Daha 15 günlük anneyim ve emzirme konusunda zorluk yaşıyorum. Tek göğsüm de süt gayet yeterli gelirken diğer göğsümde süt az ve oğlum emerken huysuzluk yapıyor. Sütü nasıl arttırabilirim, bilemiyorum. Fikir verebilecek olan varsa çok sevinirim.
forumamigeldik oztsimge bebişler bazen birini daha çok seviyor o yüzden biri daha dolu oluyor benim iki çocuk da sağ taraftan emzirmeyi severdi diğerinden az içerdi sağ çok dolardı sol az. Tek taraflı arttırmak mümkün değil. O taraftan da uzun emzirmeye çalışın
oztsimge Emzirdikten sonra sağım yapıyorum ama sağımda da gelmiyor makinaya. Daha önce mastit gibi oldum, ondan sonra bu şekilde olmaya başladı. Çözüm bulamadım o nedenle
berengunes Ters pozisyonda emzirin diğer memeyi emiyormuş gibi sansın benimde solu çok sevip sağı istemiyordu bende koltuğumun altında tutup solu emziriyormuş gibi kandırıyordum 😁 sonradan bıraktı o huyunu