Fnscns Kızlar sf ve enjektörle burun temizliği yap dedi doktor hasta çozuklarım biri iki yaşında biri beş aylık ama yapamıyorum canları acıyacak çok diye tazikli veriliyor ya siz nasıl yapıyosunuz çocuklarımız çok tepki veriyo mu
hellomy99 Fnscns üç buçuk aylık kızım var burnu tıkanıkken çok zorlandığı için ben neredeyse hergün yapıyorum şöyle düşünün eğer yapmazsanız emerken de uyurken de zorlanacak bebeğiniz yapmanız gerekli acısı sadece anlık olur ama yapmazsanız tüm gün zorluk çeker 🫶🏻
Sungerbob Fnscns Ben sadece serum fizyolojik ile temizlik yapabiliyorum doktor enjektör ile çekme burun damarları zedelenir dedi o yüzden onu yapmıyorum ama benim kızım aylık sizinkinden de küçük belki o yüzden öyle demiştir bana küçük diye
pembekalanchoe Fnscns ben tazyikli değil yavaşça veriyorum. Doğru pozisyonu ayalayıp yapın korkmayın.