hellomy99 Rica ederim, sizi hissediyor gergin ve üzgün olduğunuzu anlıyor. Emzirmeye başlamadan önce muhakkak stresinizi üzerinizden atın. Kucağınıza alın ve sakin olun emzirin, her bebek farklıdır ama her bebek annesinin duygularını hisseder. Ben de çok suçladım kendimi mama verirken, günlerce ağladım… Dalga geçtiler benimle ağladığım için ama niye ağlıyorsun diye kimse sormadı ben ağlarken gözümün içine bakan sadece yavrum oldu o an kendimi topladım ve sildim gözyaşımı. Çocuğunuzun sadece size ihtiyacı var kendinizi asla suçlamayın zaten inanın bana mamayı takviye olarak içiyorlar asıl istedikleri sevdikleri bizim sütümüz ve kucağımız 🩷