Kızlar merhaba aramızda 1. Yaş doğum günü çekimi yaptıran var mı , hangi renkleri tercih ettiniz kendiniz ve çocuğunuz için , yakın zamanda oğlumun bir yaş doğum günü var ( o ayrı ) ve ben çekim de yaptırmak istiyorum , kızım 4 yaşında hep beraber yapacağız çekimi ama hangi renkleri tercih etsem kararsız kalıyorum, bej , krem veya beyaz mı olsun sizce , siz yaptırmışsanız öneri ve fikir olması adına fotoğraf paylaşabilir misiniz veya fikirlerinizi söyler misiniz ? 🎊