Merhabalar anneler. Oğlum 9 aylık oldu. Yumurta alerjisi var. 9 ay (kızamık) aşısı yapılacaktı içinde yumurta olduğu için sağlık ocağı değil alerji doktorumuz hastanede yapacak. Doktorumuz 1 yaş aşısını '‘ben yapacağım’' demişti . Kızamık aşısı 9. Ay yapıldı diyelim, 1 yaşında da yapılacak mı? 1 yaşında yapılacak aşılardan başka hangisinde protein var ? 3 ay daha bekleyip hepsini 1 yaşinda yaptırsam mı? Şuanki durumlardan dolayı sağlık ocağına gitmekten korkarken hastaneye nasıl gidicem bilmiyorum 🤦♀️ Hemşireyle bir türlü düzgün bir iletişim kuramadık. Sorularımın cevabını alamadım. O yüzden sizlere sormak istedim. Bilgi sahibi olan anneler bu konuda yardımcı olursa sevinirim. 🌸