Good_mother
İçine pastacı kreması yapıyorum kendim birde etrafına havuz yapıyorum sıkma torbasıyla bir çember onun içinde dr. Ouetker in pastacı kremasını kullanıyorum . Tam ortasına da kendi yaptığım kremayı koyuyorum
Dışı için ben ele yapışmayan özel kaplama kreması kullanıyorum ama dilerseniz bunu da bariyer olarak kullanabilirsiniz ayrıca dr.ouetker kreması yapmaya da bilirsiniz ben dışında tam yeterli geldiği için ayrıca yapıyorum oran artırmak gerekirse tutturamam diye böyle ilerliyorum ama ekipman malzeme de çok önemli birde bol bol pasta yapım videosu ve içerik izlemek çok yardımcı oluyor ve motive ediyor eliniz yatkınsa ve merakınız varsa yapılıyor her zaman doğum günleri oluyor ve artık dışardan almak çok maaliyetli ben satış yapmıyorum ama sadece ailem biz yiğenlerim falan derken yılda en 10 pasta yapıyorum