kızlar 11 günlük bebeğim var öncelikle 3. gün sarılık olduğu icin doktor doymadığını beslenemediğini söyledi ve mama takviyesi basladık aynı zamanda emziriyorum da ama emzirdiğimde sanki bebeğim asla tatmin olmuyor yarım saat sonra tekrar ağlıyor şiddetli bir şekilde ve mama verdiğimde saatlerdir açmış gibi 2 dakikada bitiriyor. benim anlamadığım sütüm var bayağı geliyor zaten bebek çekerken yutkunurken falan anlıyorum ama sütüm neden yetmiyor olabilir bu mümkün mü sadece anne sütü neden yeterli gelmez? cok kafama taktım çok üzülüyorum üstüne yetersiz hissediyorum lohusalık psikolojisi zaten ayrı sürekli ağlıyorum.
ikinci olarak gündüz ağlamayan sakince uyuyan bebeğim gece 10-11 gibi başlayıp 2-3 ‘ e kadar aralıksız bakın gerçekten aralıksız bağıra bağıra ağlıyor ne yapsam susmuyor mama veriyorum 2 dakka sonra tekrar emziriyorum tekrar ağlıyor. altı temiz karnı tok 4-5 saat aralıksız nasıl ağlar ve uyumaz napcağımı şaşırdım gaz falan olabilir mi resmen psikolojim bozuldu bebek ağlayınca napcağımı şaşırıyorum gece nasıl sakinleştiricem çok tecrübesizim lütfen akıl verin