Prensesannesii___ işte bende o yüzden öğretmek istiyorum ama bazıları farklı biz öğretsekte öğretmeyenlerle öğretenler hep bir arada olacak bazen diyorum ki herşeyin iyisini yapmaya çalışıyorsun cocuğuna davranış olarak öğretmeye çalışıyorsun sonra da diyorum ki herkes dikkat etmiyor malesef son gündemdeki olaylar bile nasıl felaket, iyi yetiştirilen cocuklara olan oluyor aileler böyle olduktan sonra cocuklara ne kalsınki