Minikkoalam0404 yani nedenini bilmeden yargılamayı çok doğru bulmadım, belki sürekli elinden oyuncağı alınan bir çocuktur ve annesi de kendine ait olan bir şeyi vermek istemediğinde vermek zorunda olmadığını öğretmeye çalışma aşamasındadır. bu arada öncelikle sizin ben sana alırım aynısını tavrınızı da doğru bulmadım çünkü çocuklara gerçekten ‘o senin değil, başkasının eşyasını alamayız’ ı öğretmek daha doğru bir davranış. Ben de oğlumu oyun grubuna götürüyorum, açıkçası yalnız büyüyen bir bebek olduğu için paylaşmayı çok bilmiyor, başkasının elinde gördüğü oyuncağı o an oynamak isterse hemen almaya yelteniyor, ben hemen arkadaşın oynuyor alman doğru değil diye uyarıyorum.