begumaras Kızlar selam 6.aya geçtiğinizde emziği 6-18 ay olarak değiştirdiniz mi ? Birde mamada artık 2 noya mı geçmeliyiz?
Hiilyuss begumaras emziği değişmelisiniz diş yapısını bozuyor cünkü. Gece derin uykusunda değiştirin sallıyordanız sallyın kabul eder öbür türlü kabul etmiyorlar