shrayb Kızlar kafayı yemek üzereyim bebeğim yaklaşık 10 gündür çok mızmızdı ama mızmızlığı geçtim devamlı ağlıyor yatıyor ağlıyor oturuyor ağlıyor kucakda çığlık atıyor ıkınıyor ağlıyor oyuncak da istemiyor mama yemek de istemiyor kendimi uyuşmuş hissediyorum atak var mı 6 ayda sizce çocuğum canavar oldu sanki asla böyle değildi
elizinannesigeldi shrayb 6 ay 16 günlüğüz perişan haldeyim , bir çocuk sürekli mızmız olup ağlar mı 🤦♀️ mamayı da zor içiriyorum , hiçbir düzeni yok malesef . Yemeyen çocuk da çok zormuş . 5 aylıkken mama reddi başlıyordu şuan aşırı ilerledi zar zor içiyor offf
muko03 shrayb bu aylarda genelde sebep diş oluyo benim kızımda öyle sürekli ağzına bi şeyler götürmeye çalışıyor ve ilgilenmediğim zaman ağlıyor ve bizim ilk dişimiz yan kesici çok daha fena kaç haftadır patlamıyor
barismom shrayb evet hemde nasıl benim oğlan ellerini parçaladıydı ağrıdan hep yara oldu şimdide aynısı olıyor hep yara yaptı kaşımaktan
shrayb busmah61 ay çok zor değil mi bacım ya hava da soğuk hala dışarıya devamlı çıkaramıyorum evin içinde devamlı ağlayan bebeyle akşamı zor ediyoruz
shrayb elizinannesigeldi benimki biberonu ısırıyor nefes almama dikkatı dağılıp yememeye başlıyor Allahım tek değilmişim acaba benim oğlan mı sorunlu diyordum😅
elizinannesigeldi shrayb bebeklerin hepsi aynı sanırım 🤣🤦♀️ bebek büyütmeyi böyle bilmezdim ben , neler varmış neler Yemin ederim 6 buçuk ayda saçımda beyazlar çıktı
shrayb elizinannesigeldi aynısını bu ara bende düşünüp duruyorum kimse bana beslemenin uyutmanın bu kadar zor olduğunu diş çıkarmanın sorunlu olduğunu atak aşı zamanları değişeceğini söylemedi herkes dedi ki olsun bi tane yap bakarız ama şöyle bi bakınca yanımda kimse yok bu çok üzücü yada ben çok toz pembe bakmışım 🥹
csmsk shrayb 6 ay 5 günlüğüz 1 aydır biz de aynı durumdayız . Günün 7-8 saatini kızımı uyutmaya çalışarak geçiriyorum. Her şeyden rahatsız. Önceden anakıcağına koyar yemek yapardım şimdi 2 sn bile durmuyor içinden atmaya çalışıyor kendini. Ama şu bi kaç günde 6. Ayda illa bişrylerden sorun yaşayan çok post gördüm düzelicez inşallah
shrayb csmsk benimki de öyle misafir bile ağırlayamıyorum etrafındakiler laf sokuyor diyemiyorum ki ben su bile içmeye vakit bulamıyorum yorgunluktan geberiyorum diye
arasbebeek Arkadaşlar ben geriden geliyorum şu an aynı durumdayım evet zor uyutuyordum ama 3 gündür hiç durduramıyorum sabah 5 sonra akşam 10dan önce asla uyutamıyorum ara uykular bile yok. Sizler nasıl geçirdiniz herkes diş demiş ama benim bebeğimde diş beyazlığı yok gibi. Ayakta kucakta salıncakta hiçbir türlü asla uyumuyor 😭
shrayb arasbebeek gün içinde fazla yorulursa uyanıklık süreleri uzarsa da da yapıyorlar mesela uykusu geldiğinde fazla konuşmayın onunla yada çok yüksek sesli ninni açmayın eğer ninniyle sesle uyuyorsa arkadaşım bana bunları söylemişti bi nebze erkene çekmiştim uyku saatini ama şu an damakları şiş yine uykuya aşırı direniyor bi zaman sonra sakinleşiyor bunları yapınca
slnklc shrayb 6.ayda da böyle bir şey yaşanmıştı ve şuan 11 deyiz aynısı yaşanıyor bütün gün dışarlardayız dışarda dikkatleri dağılıyor çıkabiliyorsanız ya da camdan baktırabilirisniz o zamanlar da hep camdaydık kıştı 🥲
shrayb slnklc dışarıya çıkarıyorum ama gelince gene aynı mama sandalyesinde oturmak istemiyor kucağımda yiyor devamlı hırslanıp ağlıyor bi şeyler kemiremedikçe diş kaşıyıcıyı asla sevmiyor