Kızlar kızım 12.5 aylık ve hala her eline geçeni ağzına götürüyor büyük küçük ne varsa. Isırıyor emiyor vs vs. Ben oral dönemde olduğu için keşfediyor diye sorun yapmıyordum bu durumu ama çevremdekiler bunu yadırgıyor artık bir yaşında bunu yapmaması lazım doktora götür vs vs diyip kafamı karıştırıyor bu bir sorun mu acaba