Arkadaşlar 3 haftadır kullanıyorum ama korunmak amacıyla değil, çatlamayıp kistleşen yumurtam çatlasın diye sadece 2 aylığına verdi doktorum. Düzeni kaçırdığım çok oldu bir gün saati geçirdim, bir gün hiç içmedim vs. Çok istikrarlı kullandığım söylenemez. Bugün de kanamam oldu doktorum 2 adet atmamı söyledi. Ama vücudum alt üst oldu 3 haftada. Baş ağrılarım arttı, gece terlemelerim oluştu, sinir stres düzeyim arttı. Bırakasım geliyor. Sizlerde de böyle etkiler oldu mu?