ayseninminnosu Kızımın sadece kolunda böyle şeyler çıktı pazartesi ye randevu aldım ama ne olduğunu pek anlayamadım bilen başına gelen varmı ciddi bi şey mi acaba??
babylinda02 Deterjan ya da sabun değişikliğiniz oldu mu benim deterjandan sonra kaşıdığımda hep böyle olur
duyguerl İsilikte olabilir gibi, çok mu kalın giydiriyorsunuz? Veya yeni bir deterjan kullandıysanız o da yapmış olabilir. Eczaneye gösterseniz bilirler aslında kremlerle geçer bu tür şeyler