kubraa0606 8 aylık oğlum 15 gündür sürünüyor, önceden yavaştı şimdi hızlandı. Ama dizinin üzerine kalkma isteği yok şuan. Sürünmeden sonra emeklemeyip direkt ayağa kalkan bebişler var mıdır acaba
Tugcebb kubraa0606 benimki her yere sürünerek gidiyordu. Tam emekleme olmadı. Ayağa da kalkıyordu. Sıralı yürüme vs vardı ama dizlerinin üzerinde emeklemedi 11. Ayına kadar 🤦🏻♀️ 13 aylıkken yürüdü
metomom kubraa0606 benim oğlum hiç sürünmedi pozisyonu alıyordu ama ilerlemiyordu ta ki 6.aya kadar Allah’ta hiçbir zaman oğluşumu süründürmesin hahahah
beybitolat kubraa0606 bizimki çok uzun süre geri geri sürünüyordu. Emekleme pozisyonuna gelip ileri geri hareket ediyordu ve emekleyemiyordu. Tam 8.ayda emekledi
Tugcebb kubraa0606 emekleme diz üstlerinde oluyorsa evet 😂 oda bir yakınımın bebeği vardı daha küçük sık sık onunla yanyana geldi o emekliyordu. Onu görünce başladı 🤦🏻♀️ 8-9 ay arası koltuk tutup kalkmaya başlamıştı 10-11 arasıfa net sıralama yapıyordu yürüyordu tutunarak. O yüzden ben emekleme konusunu pek dert etmedim. Direkt yürüyecek sandım yürümedi orası ayrı 😂 Ama bebeğim kiloluyfu o aylarda. Videoları izliyorduk geçen tabii emeklemez bu haliyle dedik. O an kilolu gibi gelmiyor. Kilolu bebekler biraz zor kaldırıyor bence kendini
heidigril kubraa0606 başlarda hayır komando gibi sürünüyordu sonra normal emeklemeye 1 hafta falan kala dizlerinin üstüne kalktı
sst97 kubraa0606 her bebeğin gelişimi farklı gerçekten ben hiç emeklememişim oturduğum yerde sürünerek gidermişim. Kızım da şimdi yerde sürünüyor 9 aylık olduk geri geri daha çok gidiyor ileriye pek gitmiyor. Bakalım ne zaman emekler, belki de direk yürür 🤷🏼♀️