annelendik bence şimdi yaptırın çıksın aradan çünkü çocuklar hissediyor ilk gün ilk çişini yaparken sadece acıyo diye ağladı daha sonra günlük yaşantımıza devam ettik ben gözümde çok büyütüp korkutmuştum kendimi korktuğum gibi olmadı ayrıca şuan bezlidir bebeğiniz bezde daha kolay iyileşiyor inanın bana 2 hafta içinde düzelmiş oldu bizim alt açma konusunda biraz ağladı sızlandı o zordu gerisi atladı zıpladı hopladı hiç bir sıkıntı olmadı bol bol ılık suya oturtursunuz oda iyi geliyor havalar tam ısınmadan bence yaptırın 🥰