Terbiye dedikleri bir ayda olmuyor hemen üç ayda oluyor diye biliyorum. Yanlışım varsa anneler düzeltsin. Stres yapmayın, buğday arpa içerikli şeyler yiyin. Ebebekteki malt çok işime yaramıştı benim. Bulgur da çok iyi geliyor. Biraz uyuyup dinlenin yorgunluk da etkiler. Süt yetmiyorsa bebek normalden daha sık acıkır oradan yola çıkabilirsiniz. Bazen böyle azalır bazen artar yeter ki stres olmayın.