11 aylık bebeğim hırıltılı nefes alıyor.Özellikle uyumaya yakın öksürüğü artıyor kriz gbi ama uyumadığı zamanlar da öksürük var .Burnunu serum fizyolojik ile açmak istediğimde şırıngayla hiç bişey çıkmadı bi kaç kere yaptım .Ama her nefes hır hır balgam boğazında sanki günde iki kez buhar veriyorum bu durumda olan ya da önerisi olan var mı ? Sağlık ocağı iburamin zero verdi günde iki kez yarım ölçek