sumeyrakilic 27 yaşındayım bi anda kaşıntı ve kızarıklık başladı alerji iğnesi vuruluyorum iki gündür ,doktorum ürtiker hastalığı olduğunu söyledi. Bebeğim de daha 5 aylık ,emziriyorum. İğne ilaç derken emzirmekten korkuyorum. Bu hastalığı yaşayan var mı
alpaslanmom_ sumeyrakilic oğlum da vardı 1 haftada geçti ama çok fenaydı kara bataklık gibi bir çıkıyordu bir kayboluyordu bulut buluttu her yeri doktor deloday diye bir şurup vermişti o geçirdi