vilanel Selam anneler, bu mamaya geçtik ancak az yiyor acaba doyurucu olduğu için midir? Bebeğim 70 günlük memeden sonra ancak 60 ml içiyor, bu arada sütüm az diye her emzirmeden sonra veriyorum
ipekduru7 vilanel benim bebeğim 6 aylık oldu hala az yiyor golden goatı özellikle ek gıdaya geçince hiç istemiyor mama yemeyi uyku arasında flaan veriyoruz acaba ağır bir mama mı çok mu doyurucu bilmiyorum
sst97 vilanel 7. Aydan beri golden goat kullanıyoruz sütümle ilave olarak ara ara benim bebeğim de reddediyor ama diğer mamalarda iner sütü olanlar dokundu o yüzden biz golden goattan devam ediyoruz
vilanel ipekduru7 valla sanırım ben değişticem çünkü bebek içmiyor ardından aptamil verdim hemen içti
seyda_emir_humeyra Doyurucu bir mama kızlar . Bende bebeğime doğduğu günden beri kullanıyorum bebeğim 7 aylık olmak üzere 10 gün sonra falan . Doktor arkadaşımız var o bize önermişti kendi bebeklerine de hep bu mamayı kullandılar . Çok kilo da yapmıyor içeriği temiz
seyda_emir_humeyra Tek sorun şu biz bulamıyoruz yani e bebekte sürekli bitiyor 1 ayda ancak geliyor o yüzde e bebeğin internet sitesinden sipariş veriyoruz
seyda_emir_humeyra vilanel O anlamda demedim özür dilerim yani aşırı kilo yapmıyor yoksa tabikide kilo aldırıyor . Bazı mamalar aşırı derece kilo yapıyor golden goat aşırı kilo yapmıyor demek istediğim
seyda_emir_humeyra vilanel Ben emziriyordum ama sütüm çok azdı doymuyordu diye üstünede 90 ml falan içiyordu mama