nnuurrrr Merhaba kızlar, ben memurum doğum iznim 9 gün sonra bitiyor bebeğimi emanet edebileceğim kimsem yok buranın da yabancısıyım zaten bebeğim 3 aylık. İçinizde benimle aynı durumu yaşayan var mı ne yaptınız
Minnikkiz nnuurrrr önce kendi kadın doğum doktorumdan rapor aldım 9’gün verdi.. aslında daha cok veren heyet verende oluyo.. bikere sağlık ocağından aldım smdi yine alcam birilerinden şu yasayı çkartmadılar ya..