Bebeğim 100 günlük yani 3,5 ay diyelim. Gündüz 1.5 saatte bir emzirme-uyutma döngüsündeyim. Uyandı yarım saat oyalandık diyelim mızmızlanmaya başlıyor, tekrar emzirme uyutma döngüsüne giriyorum. Memeyi almada sıkıntısı yok. Ama Memede akış yavaşladığı an memeyle savaşmaya başlıyor, ağlıyor, memeden mutlu ayrılmıyor, ? Bu meme reddi midir? Ne yapmam lazım? Akşamları 90-120 cc mama veriyorum avent biberonla. Son sütü almadığında sağım yapıp biberonla versem bu sefer daha çok biberoncu olmayacak mı hep bir kısır döngü sanki?