Merhaba kızlar, etikete ne koyacağımı da bilemedim.
Kızım 16 aylık, son 1 aydır ağlarken kafasına vuruyor. Evde şiddet yok, şiddet içerikli bişey yok. Kendisine bağırma yok.
Ama anlamadığım şekilde sürekli bişeye sinirlenince yada ‘hayır kızım o tehlikeli’ Diye güzelce bişey anlattığım sırada - hayır- lafını duyunca direkt kendine vurmaya başlıyor.
Bişeyin yanlış olduğunu yada tehlikeli olduğunu hayır demeden anlatmaya çalışıyorum bu kez de bağırıp sinirleniyor, kendince laf söylüyor.
2 gündür de bana vurmaya alışmış.
‘anne cici, anneye vurulmaz, bunu yapmanı istemiyorum kızım’ gibi şeyler desem de nafile.
Ya bu durumu yaşayan var mı? Geçici Bi süreç mi?
Çünkü ben kendimi sorgular oldum artık, eşim de çok destektir. Onunla oyun oynar, güzelce konuşur, öper koklar ama bu kız aşırı sinirli bişey demeye korkar oldum😫🥺