barismom defnes32 benim bebeğimde ilk dışı çıkarken yaptı 6. Ayında şimdi 9 aylık yine yapıyor üstler geliyor bu kezde
sevgiynk Benim bebeğim de 9 ay 23 günlük o bayadır yapıyor dişi çıkıyor ve diş etlerine baskı yapmaya çalışıyor
elizinannesigeldi barismom 6 ay 16 günlük bebeğim var , bu hareketi yapıyor . 5. aydan sonra çok mızmız olmaya başladı. Acaba diş bu kadar uzun sürer mi ? Çıkması yakın mıdır 🫠🥲
barismom elizinannesigeldi sürüyor 1.5 ay sürdü alt diş bizim üstte 1 ay oldu hala çıkacak şiş bembeyaz salya çok ama daha gelmedi